Trouwdag

In 1999 stonden we op de pier in Key West en eigenlijk vanaf dat moment wilde Robin al een keer hier eten bij de ondergaande zon.

Doordat we zo veel file hadden en pas tegen zes uur op onze kamer aan kwamen waren we te laat voor de shuttel naar het ccentrum dus uiteindelijk toch maar met de auto gegaan. Parkeren kostte $ 30,00 afzetters maar volgens de opper afzetter "was het de drukste dag in het jaar" ...

In Duval street aangekomen bleek er het jaarlijkse "lobster Feest" .
Overal werden op straat kreeftenstaarten bereid. Het Rook heerlijk en was inderdaad druk drukker drukst.

Ik was al bang dat we nooit meer een plekje op de pier zouden vinden maar gelukkig stoptte het feestgedruis een meter of 50 voor de pier.
Bij de pier aangekomen bleek er een bruifloft op de pier te zijn. Het deel waar je kan zitten eten was niet toegangkelijk.

Het bar gedeelte was dat gelukkig wel en we vonden zelfs nog een leeg tafeltje aan de rand van de pier.

Doordat je dan minder ver op de pier zit gaat de zon helaas niet in de golf van Mexico onder maar achter een eilandje waardoor je minder moooie foto's kunt maken. Maar de zonsondergang was prachtig en toch een vinkje op de bucketlist waard :-)

Vertraging deel 2

De vertraging liep op en op.

Er was gewoon geen personeel meer op het vliegveld om de vliegtuigen schoon te maken, af te tanken enz enz.

Uiteindelijk vertrokken we ipv om 20:10 om 02:28.

Om 05:15 waren we in ons hotel (met een taxi want de shuttel bus reed niet meer).

En toen konden we na een dag van zo'n 30 uur eindelijk ons bed in.
Helaas is het mij niet echt gelukt te slapen. Dylan gelukkig wel en Robin heeft ook een uur of 3 geslapen waardoor die redelijk uitgerust dag 2 zijn begonnen.

vlucht en vertraging

Ivm de extra veiligheidscontroles moesten we 3,5 uur voor de vlucht aanwezig zijn. Dus uiterlijk half twee. Rob en Joke hebben ons gebracht en na het inchecken van de koffers zijn we eerst wat gaan eten voor de douane. Hierna toch maar door de douane gegaan want het boarden stond gepland voor 15:20. Na een grondige controle van de ruimte gingen ze beginnen. Nog nooit zo meegemaakt. Ik vond het echt super onprettig zoals ik betast werd. En niet eens bij mijn protheses die natuurlijk bij de bodyscan opkleuren. Maar daarna weer wachten in de volgende ruimte tot we het vliegtuig in mochten. Eenmaal in het vliegtuig bleken de koffers van mensen die vertraging hadden nog niet aan boord wat ongeveer 20 minuten vertraging zou gaan opleveren. Het werden er 25 maar die hebben we onderweg ingehaald. Netjes op tijd landen we in Atlanta. Toen we bij de douane kwamen stond dat een rij. Niet normaal. Mensen van 2 Of 3 vliegtuigen stonden te wachten voor Veel te weinig loketten. Om 21:00 kwamen er twee loketten bij. Maar om 21:30 gingen ze bijna allemaal dicht. Want ze gingen naar huis. Echt niet normaal. Hele hal vol mensen maar tijd dus zoek het maar uit. Er werd het personeel gevraagd of ze wilde blijven en gelukkig deden een paar dat. om 21.50 waren we eindelijk aan de beurt. Daarna rennen naar de bagage rennen naar de douane schoenen uit. Toen het hele vliegveld over gerend naar de trein die ons naar B bracht. Rennen rennen rennen. Het vliegtuig was niet al weg het was namelijk bijna 3 uur vertraagd. Bijna niet helemaal want dan heb je recht op geld terug. Het is nu Nederlandse tijd 5.37 We zijn dus al 16 uur aan het reizen. En het einde is helaas nog niet in zicht. Het vliegveld is een grote puinhoop met overal wachtende mensen De rij voor de omboekbalie is 100 meter lang en vliegtuigen staan overal te wachten. Wat een zooitje. Moe moe moe Dylan probeert nu te slapen. Hopelijk later niet meer nieuws.

Vluchten

Op 8 augustus vliegen we om 17:00 met de KLM (KL621) naar Atlanta.

AMS | ATL
Aircraft: Boeing 777-200/ 200ER
Flight Time: 9hr 20m
Miles Flown: 4.387

Daar stappen we om 22:10 plaatselijke tijd over op vlucht (DL 814) van Delta Airlines richting Miami.

ATL | MIA
Aircraft: Airbus A320
Flight Time: 1hr 54m
Miles Flown: 596

We komen hier 's nachts om 2:41 plaatselijke tijd (het is dan 8:41 bij jullie) aan en slapen dan in een hotel bij het vliegveld.

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!