Trouwdag

In 1999 stonden we op de pier in Key West en eigenlijk vanaf dat moment wilde Robin al een keer hier eten bij de ondergaande zon.

Doordat we zo veel file hadden en pas tegen zes uur op onze kamer aan kwamen waren we te laat voor de shuttel naar het ccentrum dus uiteindelijk toch maar met de auto gegaan. Parkeren kostte $ 30,00 afzetters maar volgens de opper afzetter "was het de drukste dag in het jaar" ...

In Duval street aangekomen bleek er het jaarlijkse "lobster Feest" .
Overal werden op straat kreeftenstaarten bereid. Het Rook heerlijk en was inderdaad druk drukker drukst.

Ik was al bang dat we nooit meer een plekje op de pier zouden vinden maar gelukkig stoptte het feestgedruis een meter of 50 voor de pier.
Bij de pier aangekomen bleek er een bruifloft op de pier te zijn. Het deel waar je kan zitten eten was niet toegangkelijk.

Het bar gedeelte was dat gelukkig wel en we vonden zelfs nog een leeg tafeltje aan de rand van de pier.

Doordat je dan minder ver op de pier zit gaat de zon helaas niet in de golf van Mexico onder maar achter een eilandje waardoor je minder moooie foto's kunt maken. Maar de zonsondergang was prachtig en toch een vinkje op de bucketlist waard :-)

Oma rini

Heeft het lekker gesmaakt.

Diana

Kreeft gegeten neem ik aan? Gefeliciteerd met jullie trouwdag!