I Love Memory Maker

Toen ik een paar maanden geleden memory maker in de smiezen kreeg dacht ik meteen "dit is iets voor mij" .

We maken natuurlijk een bijzondere reis en wat is er dan leuker dan veel foto's.

Foto's in pretparken zijn altijd duur dus waarschijnlijk heb ik het er zo uit.

Nu we eenmaal in Disney zijn is het nog leuker dan ik had gedacht.
De foto's van "the rides" zijn inderdaad duur dus met een foto of 10 hadden we het er al uit.

Inmiddels zitten we op 70! foto's.

En we hebben nog nooit zo veel foto's van ons drieën samen.

Oké ze zijn nog al geposseerd en soms erg "Amerikaans" maar wat heb ik een lol nu ik ook weet hoe ik de bijpassende randen moet toevoegen.

We hebben nog een aantal dagen te gaan en zelf Robin gaat zonder mopperen "alweer" op de foto.

I <3 Memory maker.
Daarom staan er in het Disney mapje weer een stel bij.

Reacties

Reacties

Diana

Wat leuk, dus daar waren al die foto's van!

Oma Rini

Lieve Fion, Robin en Dylan, wat een leuke foto's heb je er op gezet. Ik geniet een beetje mee. Nog geen post ontvangen....... Heb je het in een envelop gedaan? Liefs oma Rini

Eline, Milène, Lianne, Carola

Wat een droomreis!! En wat een leuke foto's!
Liefs van ons allemaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!