Typhoon Lagoon

Vandaag beloofde het weer een extreem hete en drukkende dag te worden dus kozen we wederom voor een waterpark.


Na een ontbijt bij downtown Disney (we gingen voor de Mac maar die zit er op het moment niet) zijn we naar Typhoon lagoon gereden.


Er zijn minder spectaculaire glijbanen en ook veel minder fotopass fotograven maar de golven zijn nog net zo spectaculair als we ons herinderden.

Je ziet het op de filmpjes en foto's niet terug maar golven met een hoogte verschil van 3 tot wel 6 meter dat zijn echt flinke joekels.



Ze houden er ook surfwedstrijden op misschien dat dit iets meer zegt.
Het water in het golfslagbad was lekker koud (Zal nog een graag of 29 geweest zijn) dus lekker afkoelen tussen door.
En het is er diep hoewel je bij het stuk waar het zwembad 2 m 55 is niet mag komen.

Wat een paniek zaaiers die "life guards" hier. Robin dacht eerst dat ze allemaal hun eerste werkdag hadden. Ze gaan er om de haveklap in (inside joke).

Maar het was weer een heerlijke dag.

's avonds hadden we verschillende plannen maar we zijn uiteindelijk op camera jacht geweest. Dylan heeft van het geld van oma Rini en daarbij bij gelegd uit zijn spaarpot thuis dan toch een GOPro gekocht. Hij wilde dit al langer maar wij waren bang dat hij er straks thuis weinig gebruik van zal maken. Maar hij wilde het toch graag dus uiteindelijk vanavond gekocht. Hij ligt nu aan de oplader zodat hij er de komende twee dagen filmpjes mee kan maken.

Morgen gaan we naar Cape Canaveral.
Hoewel er genoeg is wat we nog niet gezien en gedaan hebben bij Disney willen we dat ook niet laten schieten nu we hier zijn.

Ik ben uiteindelijk ook over stag gegaan en heb een nieuwe foto camera gekocht.
De huidige lijkt echt overleden te zijn.
Ik heb het type na de camera gekocht die ik in de ardennen verloren had.
Hoewel ik met de gene die ik daarna gekocht had eigenlijk nog tevredener was heeft deze gewoon meer functies en nu kan ik hem de komende dagen nog gebruiken.

Want foto's maken met de videocamera bleek toch niet echt te werken.
Dus ook mijn camera (altans de accu) ligt nu op te laden zodat ik hopelijk weer veel leuke foto's heb (ook die niet van de memory maker zijn).

Daarna hebben we bij de Chinees gegeten. Ik had wel zin in pekingeend pannekoekjes en ze hadden een menu mogelijkheid met "course 1 & 2 Peking eend" dus die nam ik samen met Dylan ( ik wist van te voren dat ik dat alleen nooit op kreeg en Dylan wilde ook pannenkoekjes).

Komt er iemand uit de keuken om mijn eend bij onze tafel te snijden.
Our personal Duck Cutter

Laughing



Heel bijzonder. Maar vooral super lekker!

Reacties

Reacties

joke

Zo,zo twee nieuwe camera's dat wordt dus nog meer bekijken....... fijn dat jullie genoten hebben van Thypoon langoon....... en wAR OF HEET ALTIJD BETER ALS AL DIE REGEN DIE WIJ HIER HEBBERN. DE KOUDSTE EN NATSTE AUGUSTUS SINDS 1923. 23 dagen regen en 200mm water gevallen in het westen van het land. Onze tuin staat bijna dagelijks blank. En afgelopen week waren we blij met 1,5 dag zon en 20gr.
Dus geniet ! liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!