Animal Kingdom & Epcot center

Vanmorgen eerst "Buiten" ( Disney world)  ontbeten.

het ontbijt hier stelt weinig voor en is erg duur en we wilden naar een drogist.
We kwamen in een erg Amerikaans ontbijt tentje terecht.

Na de wallgreens op naar Magic Kingdom.

Dat is een soort beekse bergen en een Disney Park ineen. 
Met heeeeel veel dieren, veel shows maar ook een paar leuke attracties.



Ik had een fastpas voor de safri en de Mount Everest (Achtbaan) genomen en voor de wildwaterbaan wilde in mijn kaart gebruiken maar toen kregen we een fastpas voor 3 van een man die hem zelf niet ging gebruiken,

Het was een wonder maar ik was niet doorweekt na de wild waterbaan (een soort Piranha voor de Efteling kenners). Er was een andere man met nog meer pech dan ik doorgaans heb die wel doorweekt was dus mijn dag kon niet meer stuk.

Hierna naar de achtbaan en die was echt heel leuk. Heftig maar een beetje misselijk was ik wel.


Dus wat rustigers opgezocht in de vorm van de muscial "finding Nemo" heel mooi gedaan alleen zouden kinderen niet misstaan voor de kinderstemmen.
Robin vond de sopranen die die rollen nu speelden wel erg hoog zingen haha

De safari was leuk. Veel Neushoorns en Hippo's gezien en speciaal voor Lianne de olifanten proberen te filmen en te fotograveren.
Met de video camera want het foto toestel lijkt echt stuk.

Daarna nog een aantal andere attracties gedaan waarbij Dinausaurs nog even genoemd moet worden.
Ik zal ook eens kijken of ik al bij mijn memorie maker foto;s kan want daar zit die van de dinosaurussen ook bij

Uiteindelijk buiten gegeten en daarna naar Epcot wat al om 21:00 bleek dicht te gaan ( onze herinneringen waren absoluut anders maar goed) Daar moeten we dus nog een keer naar terug.

Reacties

Reacties

joke

Jullie mogen wel een foto kijk avond organiseren....... we zijn nieuwsgierig. Vreemd dat Epcot zo vroeg al dicht gaat, we bleven daar juist tot laat en het vuurwerk. Ben wel benieuwd naar alle vernieuwingen, maar dat horen we nog wel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!