Reisblog

Het internet in Disney world is erg wisselend.

Zo gaat het prima zo heb je gewoon geen verbinding. Wel me de wifi maar niet met het internet zelf. Alle verhalen en foto's die ik dan klaar heb staan zijn dan helaas weg.

De foto's plaats ik daarom nu maar eerst op Facebook zodat ze wat kleiner worden. Dna dowload ik ze en plaats ze hier zodat het in ieder geval wel lukt.

De reisverhalen ga ik nu maar op de computer schrijven zodat ze niet verloren gaan.

Jullie houden dus wat te goed maar in ieder geval zijn er weer een verhaal en foto's bij gekomen.

Reacties

Reacties

Fion

Zittend bij het raam lukt het nu (het is hier inmiddels ook nacht)

Nu dus wel dus Ellie veeeeel foto's nu ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!