Disney studio's en Golf

Vandaag zijn we naar Disney Studio's gegaan.

Officeel was het rond de 34 graden C maar het voelde als veel warmer.
Echt heel erg drukkend, benauwd en brandend heet in de zon.

We hebben de helft van het park maar gezien en nog minder shows en dingen gedaan maar wat we wel gedaan hebben was geslaagd.

Een "behind the scene's tour"

Star wars

Een stunt show met auto's motoren enz gekeken.

We zijn natuurlijk in de tower of Terror geweest en in de Rocken Coaster .

Ook hebben we nog een studio tour gedaan over oude films maar dat was niet zo.

Het plan is nog wel een keer terug te gaan. Misschien zaterdag als het weer echt slecht wordt (in Studio's is veel binnen en het is allemaal vrij passief, de winkeltje zijn daar dan weer juist veel buiten en zonder airco)

Eind van de middag gingen we richting de golfbanen van Disney.
Hier spelen ook de pro's dat is wel bijzonder. De oudste delen van de golfbaan dateren uit 1971. Toen ging hij voor het eerst open.

Het is ook wel grappig om te weten dat Disney grootse plannen had om hier Disny world te gaan bouwen. Hij had de "spot" zelf uitgezocht en heeft toen jaren lang via allerlei bv's de grond aangekocht zonder dat iemand er achter kwam dat hij er achter zat.

Het gebied dat in handen van Disney is is groter dan wat er op dit moment gebruikt wordt en er kan nog voldoende bij gebouwd worden in de kommenden jaren. Er wordt op het moment binnen de parken trouwens ook erg veel verbouwd.

Maar goed de Disney golfbanen zijn dus zo oud als Disney world zelf (Disney land in California is ouder).
En het is er erg mooi. Veel dieren lopen er vrij rond en de banen liggen er mooi bij.

Dylan en Robin hebben 9 holes gelopen.

Foto's volgen want die staan op de vidocamera en deels op Robin zijn telefoon (ik was de mijne in de hotel kamer vergeten).