jamaica

We hadden besloten geen trip te booken op Jamaica in plaats daarvan zouden we voor 80 $ een taxi moeten kunnen krijgen. Het blijkt het dubbele te zijn maar we hebben dan wel een busje voor ons alleen met een gekke taxi chauffeur. De natuur is hier super mooi. We hebben leuke waterval foto's van eem waterval waar de local's gaan ipv de drukke commerciële waar de tours heen gaan. En inderdaad de enige toeristen waren wij. Nu op een prachtige uitzicht plek. Allweer alleen niet te geloven zo mooi en dan zo rustig. Ga ff een paar foto's uploaden maar het meeste staat op het foto toestel. Later meer

Diana

Leuk om jullie verhalen te lezen. Ik ben heel benieuwd naar de foto's!

O en met de landkaart gaat wel wat mis, want het lijkt erop dat jullie in Las Vegas en op Haïti zijn geweest (maar misschien mis ik wat :-) ).

Joke

Moet zeggen dat het inderdaad een gekke chauffeur was. Hoop dat wat je rug betreft geen extra pijn heeft opgeleverd. Mooi eiland zo te zien....... dus nieuwsgierig naar de foto's.