cruise eerste dagen

De eerste dag was bijna een volle dag omdat we al om 12:00 aan boord waren. We hebben het ship verkend en ontdekt dat we net als bij de epic eigenlijk verkeerd zitten wat betreft onze kamer. Omdat ik niet in de buurt van de motor wilde zitten en niet naast de lift (en omdat er niet veel vier persoons kamers zijn in de èèn na goedkoopste hut klasse) zitten we voor in het schip. Maar ons restaurant zit juist achterin net als de black en white club waar we graag vertoeven. We lopen dus heel wat keren het hele schip over. Nouja zijn er weer wat extra calorieën weg zullen we maar zeggen. Het eten in de black crab is heerlijk. De porties zijn wel wat klein. Berekend op minstens 4 gangen en niet de twee die wij meestal nemen. Gisterenavond hebben we twee voorgerechten gekregen. Kwam mooi uit want we konden toch niet kiezen. Ik heb gekozen voor een tafel met andere mensen maar die kwamen de eerste dag niet opdagen. Dag twee waren ze er ook niet tot we ineens mensen onze tafel gewezen zagen. Ze knikte nee en waren weer weg on na een kwartier alsnog bij obs aan tafel te komen. Moeder en dochter (9) en opa. We zijn benieuwd of we ze vandaag weer zullen zien. Ik schrijf dit op de ochtend van Jamaica omdat ik hoop straks in het haven gebouw wifi te hebben. We gaan op eigen gelegenheid Jamaica bekijken en niet met een georganiseerde tour. Wat wel goed uit komt omdat ik sinds gisteren heel veel last van de zenuw in mijn rug heb. Zo kunnen we kijken wat wel en niet gaat en wat we leuk vinden. Maar ik ga nu snel aankleden zodat we kunnen ontbijten voor we aankomen in Jamaica.

Reacties

Reacties

Joke

Hoop dat die zenuw inmiddels je niet meer plaagt en je ontspannen kan genieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!