John Pennekamp state park

Ik schreef al eerder dat we naar het strand waren geweest op Key Largo.
Dat was geen gewoon strand maar een natuurgebied waar we 15 jaar geleden vooral gedoken hebben. Het is een heel groot beschermd gebied van vooral water.
Wij hebben nu vanaf het strand gesnorkeld.
Helaas is er daar weinig koraal dus je ziet er niet van die prachtige dingen onder water als dat je ziet als je gaat duiken en dus verder het natuurgbeid in trekt.

Maar het was voor mij de eerste keer duiken in de mangrove (dat zijn van die bomen die in/boven het water groeien) en dat vond ik wel heel bijzonder.

Ook liggen er overblijfselen van een spaans galjoen (nou ja een anker en heel veel kanonnen die wel erg dicht bij elkaar liggen als het echt een wrak was geweest maar leuk om naar te kijken.

Reacties

Reacties

Diana

Ziet er heel mooi uit allemaal, wat een prachtige reis!

Rofidy

Dank je Diana,

Voor ons als duikers viel het dus tegen maar was wel een lekkere middag strand en snorkelen. En ik vond het onder de Mangrove echt betoverend.

Ik ga proberen twee filmpjes te uploaden daar is het beter op te zien denk ik.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!