Key Largo

Gisteren zijn we naar Key Largo gekomen. Omdat de wifi hier heel slecht is (ondanks dat het kastje zowat naast onze kamer hangt) lukt het niet goed om te schrijven of foto's te plaatsen. Het hotel lijkt op zo'n weg motel. De gangen zijn buiten en de airco is ook hier oud. Maar het uitzicht van bij het zwembad is prachtig. Het water van het zwembad is volgens Robin "pislauw" ik vind het eerder ...warm. Niet lekker om af te koelen iig. Als je het water bij het privé strand in wil is er veel wier waardoor het er niet echt aantrekkelijke uit ziet om van de steiger te springen. Na het zwemmen zijn we even naar wat winkels geweest en toen gingen we op zoek naar de jappanner waar we in 99 zo lekker gegeten hadden. We belanden uiteindelijk bij een thai maar het was erg lekker. Vanmorgen wilde we gaan ontbijten maar het eten was op. Dat verzin je niet. We zijn uiteindelijk bij een restaurant je gegeten. Het was heerlijk . Daarna shoppen. Lekker grslaagd (dit vul ik nog aan) En daarna naar hrt strand. Maar ga nu eten met de foto's komt de rest van het verhaal.