Key West

Vandaag een dagje Key West.
Na het ontbijt en het bezoek van de dokter eerst maar eens een supermarkt opgezocht om de koelkast in de kamer te vullen.

Daarna zijn we lekker naar het zwembad gegaan. Het zwembad is eigenlijk te warm. Afkoelen doe je er niet. Het water is 35 graden Maar het zwemmen is erg lekker.

We hebben ook de lunch daar genomen en kregen nog bezoek van een leguaan.

Na het zwemmen ff douchen en om 17:00 de shuttel naar het centrum.
Eerst naar Sloppy Joe's.

Hier zijn we in 1999 met Rob en Joke voor het eersst geweest. Robin vond het er wel bijzonder uit zien en dus gingen we naar binnen. Later bleek het een hele bekende pub te zijn.
Rob kijkt regelmatig op de webcam en de laatste twee keer dat ze in de key's waren zijn ze ook naar Sloppy Joe's geweest waarvan ik 1 keer op de webcam heb gekeken en screen shots gemaakt. Nu waren de rollen omgedraaid en zaten mijn ouders voor de computer.

We hebben wat gedronken heen en weer ge sms't met Amsterdam (nee ze hebben er geen wifi) en zijn daarna verder door Duval street gelopen. Gisteren hadden we al de lage nummers kant gedaan dus nu de andere kant op.

We hebben gegeten bij een mexicaans restaurant (kreeft waat over was van het kreeft feest)

En zijn toen naar het meest zuidelijke puntje van Amerika geweest.
Hier ben je op 90 miles van Cuba en dat is dichterbij dan Miami.

Na een wandeling over Duval terug naar de ophaal plek van de shuttel (mega druk drie busjes vol)
en weer naar het hotel waar we nog even in het maanlicht gezwommen hebben.

We vonden Key west echt weer heel erg leuk.